Angol chat

Naszóval hát ha máár úgysem tudom eléggé gyakorolni a nyelvet, gondoltam kipróbálom magam és felmegyek egy angol chatre...

Hát mit ne mondjak:D Rámfér a gyakorlás, bár meg kell mondjam, azért elég sok rövidítést és szlenget használnak.

Szóval egész jól elbeszélgettem velük, mindenki csodálkozott, hogy magyarországról írok és mindenkinek ezt írta vissza, ha megemlítettem: cool vagy ah hungary..great

A bunkóbbik fele megkérdezte, hogy mit keresek akkor itt?:D

És egyik beszélgetőpartneremtől még azt is megtudtam, hogy angliai kutatások szerint a magyar nők a világon a legegészségesebbek és legerősebbek. Hát ezzel tudnék vitatkozni, de ők így tudják. Még olyan emberrel is beszéltem, aki jelenleg Sri Lankán él, de feljár chatre, mivel Londonból származik és hogy idézzem barátokat keres.

Aki kedvet kapott hozzá annak itt a link: http://www.ukchatterbox.co.uk