The Twilight Saga Eclipse

Na első nekifutásra.

Megnéztem a filmet, igaz nem a legjobb minőségben és nem is a legelfogadhatóbb felirattal, de azért láttam az elejétől a végéig.

Nem lett rosszabb az előző két résznél. Szerencsére ebben minden kedvencünknek volt sok szerepe. A romantikus részek nekem nagyon tetszettek. Végre kicsit több szenvedélyt is láthattunk..:D

Aztán meg volt a kellő humor is, főleg Jacob "edwardbosszantó" viselkedése miatt. És persze az izgalom. Mint tudjátok ebben a részben az ellenséges vámpírklán harmadik tagját kell legyőzniük, aki egy újszülött vámpírhadsereggel sokkolja a Cullen családot. A harcjelenetek kifejezetten jók lettek, bár nekem kicsit kevésnek tűnt. De ami volt, azt imádtam. A farkasok és vámpírok szövetségéből létrejött "bellavédőszövetség" igazán jól megállta a helyét. Igaz nem jutott mindenre elegendő idő, így a könyvben hangsúlyos részek itt kicsit elvesztek, de ez teljesen érthető egy ilyen filmadaptációnál.

Rileyról, Victoria segítőjéről pár szót. Azt hiszem elég jól átjött a szerepe, bár kicsit félelmetesebbnek gondoltam, mikor a könyvet olvastam. Ettől eltérve remek. De Rachelle leváltásával még mindig nem értek egyet. Szerintem ő sokkal jobban el tudta volna játszani Victoriát.

S végül Edwardnak is sikerült meggyőznie Bellát, hogy összeházasodjanak... tehát minden Happy End lett. :D Bocs a spoilerért... ez van..

Tehát összefoglalva most sem csalódtam sem a rendezőben, sem a színészekben. Remek filmet hoztak össze! Ismét!

Tessék megnézni! ;D

Röviden ennyi!.

A filmet elég rossz minőségben (cam) innen tölthetitek le: The Twilight Saga Eclipse

A feliratot pedig innen: hunsub.Eclipse

 

Hallgass bele a film zenéibe!