Mikor leesik az első hó..

Hát ma nem tudom mi van mindenkivel...:D Pedig kb ilyen képre ébredtünk: nah  jó a háttér kicsit túlzás meg talán   nincs is ennyi hó de az már részlet kérdés:) Hiszen :         Mikor leesik az első hó...... 
Nah igen délután már kicsit rosszabb volt..mindkét nővérem visszament szombathelyre koleszba. Aztán én gép elé kerültem és hát miért is ne vírusos lett a fiókom és a gép állandóan újraindult.. ezért most egy csomó képet újból le kell töttenem hogy mindenfélét tujjak csinálni.. Aztán itt van _Zsuzsi..:) Csak mondom hogy ő fiú, csak én neveztem el Zsuzsinak mert ők boszinak hívnak... nah szóv ő eléggé bekavart és most mindenki összeveszett vele és hát nekem ez a lélekkiöntős dolog most nem igazán jött jól, mert most fáj a fejem. Máskor különben szívesen meghallgatok bárkit... Egyetlen fénypont hogy ma bejelölt havernak egy tök kedves srác.. uhhogy egy haverral több:D Nah és akk ma miről is írjak így olyan dologról ami érdekel is benneteket..hm... Holnapra kéne írnom a kiselőadásom de nem izgat..:D Nem zavartatom magam...:D de hogy miről írjak.. hm a srác most adott egy ötletet..:)
hát ez nagy mert m,ost írtam ide egy csomó mindent de kitőröltem, mert talán mégse ez a megfelelő téma..:) Juvájj nagyon édes ez a kép:)  nah majd holnap sziasztok!
Lara