Unaloműző..

 Hát csocsi! Még csak dél van de már voltam egy próbán! Ma 3-kor szereplünk...nem tom miért, de valahogy ott amikor a sok ember előtt még ha nem is olyan fiatal a közönség, és talán épp ezért elkap egy olyan érzés hogy mennyire szeretem ezt a falut és az itt élő embereket - a kivételek.... Kicsit korai azért a karácsonyi műsor de jó..Sőt hogy a legjobb barátaiddal szerepelhetsz, nevethetsz. Tökre egyedül vok itthon mivel anyámék nincsenek tesóim pedig mamámhoz mentek kajálni...
Hát jah..persze ott lesz az a srác is akiről meséltem...5 dolog amit most szivesebben csinnék:
 - a sráccal lenni
 - megnézni a Kaptár 3 mégegyszer
 - normális kajához jutni, nem ropit zabálni
 - Zsóval ezerrel hülyülni vhol..lehetőleg a srác közelében
 - Cipruson lenni xD
Nah jah... de mit csinálok:
 - nem vok a srác közelében
 - nem nézem a Kaptár 3-at
 - ropit zabálok

 - nem vagyok Zsóval
 - és Cipruson valószínű sosem leszek xD
Érzitek az összefüggést...xDRészletkérdés...vagyis nem, de hát mit csináljak?
Mit is csinok?
Ülök lesem a képernyőt, és írok, néha már nem is tudom mit...de sztem -vagyis ha most te ezt olvasod kivétel vagy-, senki nem olvassa végig ugysem...nah szóv miközben gépelek mint az őrült, Cypress hill-t hallgatok és az is eszembe jut:
- simán írhatnnám most tovább a regényemet
- elmehetnék valahova
- lehetőleg a srác közelébe
-hogy miért ilyen geci szar gép ez hogy állandóan bekapja a vírusokat
-vagy hogy miért is nem lép be hozzám senki msn-en...
Nah jah ebben sosem bővelkedtem, de hát mit tegyek....ha most lefagyok meghalok...és nem...nah aki akar és végigolvassa ezt a sz*rt nyugodttan vegyen fel msn-re hogy legyen kivel ilyenkor mikor itt írok dumálnom...: extrempipi@hotmail.com    <----hehehe
Addig tanuljatok a sorok között olvasni:

hehe...bírom ezt az oldalt..legalja.hu xD
De hát mit lehet tenni, az emberek nem vigyáznak környezetük tisztaságára, még szrencse hogy van olyan ember aki erre felhívja a figyelmet:

xDDDDNah jah és ez jó trükk:

Biztos jó hely:

Bírom ezeket a képeket...! kéne egy srác...de mind1...ilyen az élet! nem mindent kaphatunk meg amit akarunk...


Első emelet:Csakazért is szerelem!

Valaki megy és valaki jön
Aki rád nevet és elköszön
De a végállomás én leszek esküszöm.

Valaki szebb és valaki jobb
De olyan nincs, aki én vagyok
De nyomodban maradok jól tudod.

Nekem ítélt már a véletlen
Nem menekülsz meg az életben
Elér bárhol a csakazért is szerelem.

Kigúnyolhatsz és ellökhetsz
Az Északi-sarkig is elszökhetsz
Elér bárhol a csakazért is szerelem.

Ha kihúzod a telefonod
Odafutok és bekopogok
Ha a família letagad csak mosolygok.

Belahalok és hazamegyek
De ébredésed is én leszek
Mert az ablakodon ott hagyok egy üzenetet.

Nekem ítélt már a véletlen
Nem menekülsz meg az életben
Elér bárhol a csakazért is szerelem.

Kigúnyolhatsz és ellökhetsz
Az Északi-sarkig is elszökhetsz
Elér bárhol a csakazért is szerelem.

Csakazért is szerelem!!

:D szeressük ezt a számot!!
Ha valakinek megvan az eredeti szám....^^ akk az naon gyorsan elküldi xD értetted?? :P fent megtalálja a lélekkiöntős résznél az msn címem de ha mégsem akk meg extrempipi@hotmail.com <--neh
Nah csocsi
Lara