Best Friends...

Hát pfuuuu...ez az este egyre szarabb...Először tesóm bejelentette újratelepítés...na bazz az egyik regényem eltünt:() nah azt jah...ez elég kaki de még msn-ről is eltünt minden...

[c=9][a=12][u]     //Gazsi 1822 Mr.Csocsi//     [/u][/a=4][/c] üzenete:
Folyamatosan antiszociális érzések képződnek bennem
Az életben eddig sem leltem az örömem a körömet hiába futottam
Ökölbe szorított kézzel az égre szegezve hogy ezt ne !
Képtelen ötletekbe menekülne előle de nem menekülhet el tőle
Mert életét hálózta teljesen körbe és dőlne a tőrbe ha jelleme tőrne
Ne mindennek dőlj be előtte nézzél mőgéje épp ésszel érzel e vmit érte

Nah de most is, mint mindig, a barátaim felvidítottak...nah és persze Ahmed a halott terrorista!:) Nah és a regény se baj mer az Mp-4-emen rajt van:P Nah jah...ma még a vári izs jó volt...és talán, talán végre....váááá imádom azt a srácot!!!!nahhhhh

Filmzenék : Apám beájulna - A barátom

Tudom ha baj van
számíthatok rá
Meghallgat mindig, ha szívem éppen fáj.

Szúrhat a tüske, de lehetek büszke
nem szakadhat el ez a szál.
Legyen az bármi
mosoly vagy sírás
ő biztos, hogy mellettem áll.

Hullhat a hó rám vagy égethet a nap
A gondolat szállhat, de fogva is tarthat.

Igaz vagy álom, én ezt nem bánom
Repül az ég felé száll

Legyen az bármi
mosoly vagy sírás
ő biztos, hogy mellettem áll.

Kell, hogy legyen egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és itt ez a szabály
Nem áll közénk senki más
Nem csak haver egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és nem árul el
így jóóóó

Happy a lelkem, elűztem a gondokat
Pörög az élet, de padlóra rakhat.

Pokol vagy menybolt
a story az így szólt
A kapuban ő várt reám

Legyen az bármi
mosoly vagy sírás
ő biztos, hogy mellettem áll.

Kell, hogy legyen egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és itt ez a szabály
Nem áll közénk senki más
Nem csak haver egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és nem árul el
így jóóóó

Kell, hogy legyen egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és itt ez a szabály
Nem áll közénk senki más
Nem csak haver egy igazi társ, ki a barátom ez nem vitás.
Velem tart és nem árul el
így jóóóó
Nah pusz!
Firkálta: Lara 20:52