Lelkizz Larával 2:)

hih...Ma valami furcsa dologra jöttem rá! Vajon az emberek miért csak akkor jönnek rá, hogy el....ták az életüket, amikor már ugyse tudnak mit tenni?
Ez valahogy nekem homály!
De szerencsére nekem idejében kinyílt a szemem, persze segítséggel, s elég rosszul esett de végre én is rájöttem, hogy van azért néhány dolog ami tényleg, ha más csinálná, nekem se tetszene!
És én ma azért sírtam el magam, mert nekem ezt nem a szemembe mondták-amit talán tényleg nehezebben viselnék el- hanem a hátam mögött! És ez fájt!
Persze nem hibáztatok senkit, mert mindenki kibeszél mindenkit, mégha azt is mondja hogy nem! Egy elejtett szónak is hatalmas jelentősége lehet!
De nekem ma csak ezért fájt! Na meg azért mert a legjobb barátnőm nem mondta a szemembe és mástól kellett megtudnom, hogy mit gondolnak rólam!
Végülis alapjában véve mindenkit bírok-tisztelet a kivételnek-de ebből kevesek azok akiket barátaimnak mondanák! S tudjátok miért?
Mert én olyan barátokat akarok akik nem másnak hanem nekem monják ha valamiről úgy godolják nem helyes. De nem. Ma is mástól tudom meg, s talán most az egyszer segítettek is... de ha nekem mondják jobb lett volna! És végülis amit mondtak az nem is volt hazugság, mivel az utobbi időben én is észrevettem ezt a változást, de nem tettem ellene semmit!
Ma megvolt a lelkifröccs Zsó-val! Erről, meg arról hogy milyen elvetemültek az emberek!
Ezt mi olyan példákkal szemléltettük, hogy ma már nem a szuperhősök vagy a jók a jelképek, hanem az ha ütik, ölik egymást az emberek! Pl, Már nem a pindúr pandúrok, hanem a Mojojojo a menő!

Nah jó ez eléggé ovis példa, de kb ilyen szinten vannak ma azok akik így gondolják!
Ilyenkor jönnek az osztársaim, akik annyira nem is tudom milyenek! Ha az egyik társukat megverik nem segítenek neki hanem ők is belerúgnak egyet! (Tisztelet a kivételnek) Sajnos, ma az a menő ha valaki hullarészegen, összehányva megy haza! Vagy ha megver valakit! Most valaki mondja meg: EZ MIÉRT JÓ???
De komolyan az dicsőség, hogy alig tudsz hazavánszorogni egy buli után??? Vagy, hogy bántasz valakit aki nem tett semmit???
Ebben mi az élvezet, mi a jó?
Erre valószínüleg csak azok tudnának választ adni akiknek ezek a szokásaik! Vagy ők se, mert az nem válasz ha valaki azt mondja: MErt csak!
És ez a lelkifröccs talán jót is tesz néha, még ha utána hülyének is nézik az embert! miért is? Azért mert meglátod hogy micsoda bolondságokat művelnek körülötted?
Nah jah van akinek ez természetes!
 De reméljük még mindig többen vagyunk azok akiknek ez csak gyerekes dolog amiből lassan kinövünk!

Nőjünk fel! Legyünk végre valakik!
Hát most ti is megkaptátok a lelkifröccsöt! Talán ti is megértettek valamit belőle és remélem ti is így gondoljátok!


Firkálta: Lara 18:29