Légy vidám!:)

Huh, hát ez a mai fárasztó egy nap volt, de túléltem! Persze mikor felléptem msn-re máris jött hogy van 3 új üzi...nah persze mindd angol és hát nem sokat értettem belőlükxD de van amelyiket már 4× elküldték...xDÍrtó bosszantó! Már meg is fájdult tőle a fejem...:) Ezért vidámabb téma után nézek!

Bizonyára nem idegen a név: Florencia Bertotti.
Az örökké vidám énekes- és szinésznőről már első pillantásra látszik, hogy nem az a sarokan szomorkodó tipus!
Van pár tippje a boldogsággal kapcsisan! :) Íme néhány:)

1.Pihend ki magad

"Ha nem alszom ki magam, akkor nagyon utálok dolgozni vagy bármi mást csinálni. Olyankor rettenetesen rosszul érzem magam a bőrőmben." Flor szerint egy kiadós alvás után máris sokkal szebbnek látod majd a világot.


2.Vicces sztorik!

A csacska angyal soha nem csinál abból problémát, hogy kacarászik. Egy szívből jövő nevetés ugyanis mindent megold. "A legjobban azt szeretem, amikor összejövünk a barátnőimmel, és megbeszéljük a legkínosabb élményeinket. Ezeken a történeteken aztán órákig nevetünk és minden gondunkat elfelejtjük."

3.Turi-buli!

"Egyszer a barátnőimmel különleges divatbemutatót tartottunk. Elővettük anyukáink régi ruháit a szekrény mélyéről, és beöltöztünk, mintha valami furcsa jelmezbálba készülnénk. Rengeteget nevettünk, ahogy a divatjamúlt szoknyákban fel-alá mászkáltunk."

4.Öleld át a világot!

Tudtad, hogy az emberi érintés, mások közelsége milyen jó hatással van a kedélyállapotodra? Próbáld ki! Öleld meg a barátodat, a testvéredet vagy a szüleidet! Nagyon jó érzés!
"Sokszor csodálkoznak rajtam a kollégáim, hogy hirtelen megölelem őket, de lassan kezdenek hozzászokni. Doha nem rejtettem el az érzéseimet, és ha kedvem tartja valakit csak úgy átölelni, hát nem fogom vissza magam. Egy kis kedvesség mindenkinek jár!"

5.Fogadd el magad!

Űzd el magadtól a negatív gondolatokat! Nézz magadra úgy, hogy egyszeri vagy és megismételhetetlen! "Önmagunk elfogadása a legfontosabb a világon. Lehet, hogy nem vagyok bombázó alkat, de szeretem és elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok. CSak úgy szerethetek másokat, ha magammal is elégedett vagyok."

6.Légy hálás!

"Nagyon sikeresnek tartom az életemet. De soha nem feledkezem meg arról, hogy honnan jöttem, ki vagyok. A mai napig hálát adok adok a sorsnak azért, hogy mindez megadatott nekem. Ha erre gondolok, tudom, soha nem fog a fejembe szállni a siker."
Minden pillanatban tudj köszönetet mondani, akár saját magadnak, akár egy segítődnek, akár az élet kínálta lehetőségeknek!

7.A legjobb barát!

"Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ha szomorkodom, a kutyám, azonnal megérzi, és jön, hogy megvígasztaljon. Annyira jó olyankor megsimogatni őt: rögtön megnyugszom tőle."

8."Édes" boldogság!

Régóta köztudott hogy az édességek növelik testünk boldogsághormonszintjét. Flor is tudja ezt. "Ha kicsit magam alatt vagyok, bekapok egy-két szem cukorkát. A karamellt egyenesen imádom. akármennyit meg tudnék enni belőle."

9.Mosolyogj!

"Úgy tartja felénk egy közmondás, hogy aki nevet, azzal az egész világ együtt nevet, aki sír, az mindig egyedül sír." Mutasd a mosolyodat, rejtsdel a könnyeidet. Ha megpróbálsz úrrá lenni a rossz hangulatodon, és a nevetést választod, könnyebben túllendülsz a holtponton. Ha magad alatt vagy, kapj elő egy jó könyvet, vagy nézz meg egy vicces filmet: rögtön jobb kedved lesz!