Kétvölgy

Kétvölgy. Mint a nevéből is következtetni lehet Kétvölgy két gyönyörűségesen szép völgyből áll. Na igen. Itt élnek nagyszüleim és pár rokonom. Kétvölgy is két részre van osztva, egyik maga Kétvölgy és Ritkaháza alias Ritkarovci. :) Eddig bárhol is jártam, ilyen nyugalmat és tisztaságot nem láttam. Gyönyörű hely.

Az ötlet nem tudom már honnan is jött, hogy pont biciklivel tekerjünk ki egész Kétvölgyig az egyik barátnőmmel. Sok-sok halasztgatás után végülis egyik pénteken fogtunk magunkat, pár mézes puszedlit, vízet(nem eleget), pár almát és elindultunk az többórás túrára. Csak oda egy óra volt...kisebb nagyobb szünetekkel. Hát igen...a mézespuszedlik rohamosan fogytak, ugyanúgy mint a vízünk és kicsit kétes felhők voltak felettünk. Hát naja...és akkor még ott voltak a kisebb-nagyobb emelkedők, amik rendesen kifárasztottak minket.

Nade hát mi vagyunk a B&B.:)  Tehát nagy nehézségek árán...deh végülis eljutottunk Kétvölgyre. Bár csak az egyik völgyig jutottunk, az is gyönyörű látvány volt. Főleg most hogy az erdő különféle színekben pompázik és a fák felett messze a hegyek teszik mesésebbé a tájat. itt persze első dolgunk volt az első ülőhelyre hasonlító padféleséget elfoglalni és hullafáradtan nekiesni a megmaradt két almánknak. Közben folyamatosan készültek a tájképek, amiken látni hogy az időjárásban nem igazán lehetett megbízni. Hazafelé már vidámabban indultunk, mivel azodafelé úton végigszenvedett dombokon most lefelé gurultunk. Lényegesebben kevesebb idő is volt míg hazaértünk. Végül hazaértünkés egy hétig aludtunk.... najoh nem deh azért lett volna kedvünk hozzá.:)

Hát mindenkinek ajánlok hónaponta legalább egyszer egy ilyen túrát. Főleg azoknak akik szeretnek kerékpározni, le akarnak fogyni, esetleg önkínzók, és természetesen ha TÖKÉLETES NYUGALOMRA vágyik ×D

Legközelebb már mi is tapasztaltabban indulunk útnak (több kajával). :))

Másnap egyébként már kocsival tettem meg ugyanezt az utat a nagymamámékhoz és hát elmondhatom lényegesebben könnyebb...:)

Mindenesetre joh kis túra volt, és talán könnyebb is mint koplalni.:)