Csak egy nap...

Áh rémes, hogy egy hét alatt nem tudok összehozni egy bejegyzést. Készülget, készülget aztán az utolsó szónál meggondolom magam és hagyom az egészet... Nagyon hangulatom sincs irogatni mert nem is tudom mióta megint náthás lettem és iszonyúan fáj a fejem mostanában. Kinek lenne így kedve még valamit gépelni is? Kivételesen ma fáj legjobban a fejem mégsincs jobb dolgom, mint irogatni. Ma ahhoz képest, hogy mennyire ki vagyok készülve egész tűrhető nap volt, leszámítva, hogy iszonyú hideg volt... Rákattantam a "sötét" számokra...ismét. Valahogy ilyen hangulatom van... minél vadabb annál jobb...nem mintha ez sokat használna a fejfájásomnak. Úgy néznék most valami igazán jó filmet és van is, de mivel én csak angolul eredeti hanggal tudtam megszerezni őket, felirat kéne hozzá amit a 25-ik oldalon se találok... Ez is felhúzott és akkor még nem is beszéltem a karácsonyi ajándékokról. Pár embert mindig kifelejtek és amikor eszembe jut, azonnal beugrik az is, hogy fogggggalmam sincsen, hogy mit vegyek neki. ááááááááh...asszem kezdek megzizzülni...ismét. Persze nem az az ideges kikattanás feeling inkább az az őrült, ovi style. Na segáz. Ja egyébként remélem johk voltatok és sok csokit hozott a Mikulás =D

Olyan gyorsan telnek a napok...már megint. Hétfő van...holnap kedd. Mintha tegnap lett volna ezelőtt hét kedd...áááá hova rohan az idő? Az előbb néztem az órára...mégcsak 18:00 volt...most meg...19:16. Kész... És megint mit csináltam egész nap?! Nem sok mindent... Úgy érzem lemaradok valamiről, mégse kapok utána, mivel úgy rohan, hogy észre se veszem.