Őrület avagy suli:D

Nah hát kissé kimaradtam, tesóm jóvoltából:DD Meg a suli miatt...pff.. a gyerekek túlterhelése ma már elismert tény.. és az hogy nekem hat óra mellett még du. 4-ig ott kell dekkolnom mert a tanár a belegyezésem nélkül benevez versenyre aztán meg járjak felkészítésre nagyon is bizonyítja. Nah meg utána várhatok még fél órát a buszra hogy végre holtfáradtan hazaérjek és persze tanuljak másnapra... nah ja.... a tanulás nálam kb. 5 perc de ez részletkérdés...:) lényeg hogy itt vagyok!:DD A horoszkópos dolgot még folytatom nyugi csak hát nincs kedvem annyit írni:DD Majd vmikor most hétvégén! -vagyis holnap szerintem mivel vasárnap megint elővehetem a könyveimet és tanulhatok...pff.. nem akarok még gondolni se rá. ilyenkor jön a tanárok szövege, hogy annak idején... nah jó de annak idején vagyis kb 200 éve még nem volt ennyi sz**ság! Arról nem is beszélve, hogy a sok megtanult .... közül a felét sem használjuk..persze, azt megértem, hogy nem tudhatom mi fog kelleni, de néha azért kicsit túlzásba viszik.. nah mindegy hagyjuk, a gyerekek általában ugyse szeretnek járni, és szerintem ez nem a suli és a tanulás miatt, hanem sokkal inkább a tanárok miAtt..én már csak tudom! A saját irodalom tanárom mondja azt hogy mennyire utálja az osztályomat..vagy ha épp nem így akkor énekkaron vagyis kb minden évfolyamból pár ember előtt égetett így minket! Idézem : " Szabályosan undorodom attól az osztálytól" s bár  mi nem bánnánk ha leadna minket de úgy látszik...Bár bevallom tényleg nem vagyunk szentek és télleg talán én sem hittem volna az egyik osztálytársamnak, de azért kicsit durva volt.. és hát már a többiek hiába derítették ki hogy  ki volt, a cuccosban a hibás, már senki nem hitte el nekik. hogy miért nem? hát az már egy tavalyi történet, elég hosszú:P a lényeg benne hogy senki nem köpött be senkit és senki nem vallott be semmit.. a Végén már minden volt... rendőrrel fenygetés..stb. De a végén kiderült minden! És én most hogy láttam azt a srácot, elhittem, mivel ismerem, hogy nem csinált semmit... de hát sajna manapság nem "menő" bevallani ha valamit csináltunk. Nah de a tanároknál tartottunk.. tapasztalatból tudom, hogy az eltúlzott szeretet se jó, mert az ember így nagyot csalódhat, főleg bennünk,:D szegény ofőm már az idegösszeomlás szélén áll...:DD Szerintem ezek a tanárok nehezítik meg a diákok napjait.. valamint van még egy fajta tanár: akit nem érdekli hogy diákok is vannak a földön! pl mint a töri tanárom.. általában bejön elmondja az anyagot és kész ennyiből áll az óra! Bár ő még elviselhető mert van néhány pillanata amikor magyaráz! nah de van egy másik tanár, akit szerintem semelyik diák nem kíván magának.. egyik barátnőm mondta is hogy egész órán vagy a körmeiről (amik általában rózsaszín hatalmas műkörmök) vagy a hajáról (Full szőke, néha rószaszín csikokkal) folyik a téma. Most mondja nekem vki azt hogy ez tanár...hát komolyan mondom. S bár nem tanít engem útál..talán azért mert még csak diák vagyok és mégis több az IQ-m vagy nem tudom.. És ha ezek nem lennének semmi ellenvetésem nem lenne a suli ellen, talán meg is szeretném bár ez nem valószínű.. De ilyen sose lesz, mindig lesz egy legalább aki megkeseríti a gyerekek suliban eltőltött idejét és ezért marad minden ahogy van... minden reggel úgy kelünk fel hogy : nah megint egy szar nap, és ma még azzal a  ********* ***** ** -vel is lesz óránk, meg ilyesmi.. Nah akk további jó suliba járást!:DD

( Jah és még: Gratula Gazsi&Dojcca!) :)))) Szisztok!!!
Lara