Lopott könyvek....

Hájjhó!!! Ma nem is tudom hogyan létezhet ilyen, de jó nap vol...vagyis páran rájöttek mennyire imádják az osztályunkta, páran arra hogy mi hülyébbek vagyunk a látszatnál, és én arra hogy az osztársaim nem 100-asok:D De szeretem őket...tökre összetartó osztály, bár általában nem a jóban vagyunk összetartók...:)
 Hm tegnap ugye írtam azt a részletet A tisztesség parancsából, és most kedvet kaptam hozzá hogy írjak még más könyvekből is!
csak nagyon halkan súgom meg, hogy én is szoktam irogatni, regényféleségeket! Hát a 3-at csinom és eddig tetszik mindenkinek aki látta, és ha a fiókom nem ment volna strapára a sok vírustól akkor most abból írnék ki részletet! Nah de mivel nem így van ezért keresek vmit!:)
Vagy inkábbbb folytatom a tegnapit! Annyira jó ez a könyv hogy elég nehéz letenni, és ha nem is sokan de talán páran vagy nem kivik a továbbra:)
Tegnap itt fejeztem be:


A tisztesség parancsa
(Részlet)

"...És hátracsavarták a karját. Rémült sikolyából csak keserves hörgés lett, mert hirtelen egy kíméletlen tenyér tapadt a szájára.
Korábban töbször is elképzelte, hogyan viselkedne, ha egyszer ilyen helyzetbe kerülne. Hogy megbénítaná-e a félelem, vagy az életéért könyörögne. Most, amikor valósággá lett, ami eddig lehetőségnek tűnt csupán, elképedve tapasztalta, hogy a támadás nemcsak félelmet ébresztett benne, hanem fel is dühítette. Elkeseredetten védekezett, megpróbálta eltolni  a szájára tapadó kezet, és úgy próbált fordulni, hogy láthassa támadója arcát. ...Támadója végül lassanként lazított kicsit a szórításán.
 - Lucas Greywolf vagyok - mutatkozott be váratlanul..."


Nah elég is ennyi, majd talán még írok belőle részleteket...

Tankcsapda: Lopott könyvek


Lopok neked egy könyvet,
A lapjait teleírom
Vérrel, verítékkel,

Valahogy még kibírom.
De aztán elmegyek innen messze,
Hogy többé ne is láss.
Lopjon könyvet, írja a könnyeivel
Tele valaki más!

Lopok neked egy könyvet,
A lapjait teleírom,
A festék, ha megszárad
A kifakult papíron,
Akkor elmegyek innen végleg,
Magammal viszlek téged
Oda, ahol többé soha
Senki el nem érhet.

Tudom, hogy hagynád,
Én addig szeretnélek,

Amíg mozogsz, amíg van benned élet
A véredben fürödnék,
Átvágnám a torkod,
Néznél RÁM, de nem értenéd a dolgot.
Lopok neked egy könyvet,
 A lapjait teleírom,
A képeket kitépem,
Rajta lesznek a síron,
Amit kettõnknek ások
Úgy, hogy ne lássák mások,
Mikor a szemedbe nézek,
Szúrok, aztán magammal végzek.

 

Pff nem tom miért így jeleníti meg, de mind1! Szaisztok!

Firkálta: Lara 22:04