Lelkizz Larával...:)

heh 3 napja írtam utoljára...asszem:) hát jól van naaa de azé így is volt 2 látogató ugyhogy:)...nah szóv Csocsi!!! Hát időközben sok dolog történt...:)
 - mégjobban imádom azt a srácot...:)
 - szereztem egy új barátot
 Nah még sok minden! Most így kiemelve egy dolgot! Hát figy én, hát most tök nagy bűntudatom van egy srác miatt...de az elejéről kezdem...

nah Hát egyszer volt hol nem volt, voltam én! Én régen sokat chat-elt és szerzett ellenségeket, és először csak 1 barátot és kb 2000 ellenséget, de részletkérdés! Én egyre jobban megkedvelt mindenkit és ők is őt, de Én nem volt őszinte hozzájuk! Hazudott a koráról kinézetéről, és sok mindenről...Én-t egyszer lebuktatta egy csúnya gonosz néni! Én-t mindenki megutálta csak 1 barátja maradt...!(mellékesen már az az egy sincsXD) Nah szóv... Én naon elkeseredett és elment inkább egy másik chat-re ahol megint sok barátot szerzett! Az egyik még msn-re is felvette...(amit te is megtehetsz: extrempipi@hotmail.com) De én hozzá se volt őszinte...és azért Én-nek most nagyon bűntudata van, hiszen a barátjával mindig megbeszélt mindent de most fél, hogy ha most bevallaná hazugságait, megharagudna rá...!
Hát ez Én nagy problémája..nah hülyeséget félretéve, ezért most egy kicsit furdal a lelkiismeret...eddig ilyennel nem volt gondom, mivel msn-en így is van egy csomó chat-es csira, láma stb. de ő azért tök kedves velem meg minden...nah hagyjuk mer még jobban lelkiismeretfurdalásom lesz, nah ezt jól megaszontam:!
Deh szóv ha valaki ilyet velem csinálna én tuti nem bocsátanék meg neki legalábbis egy ideig bizti nem, és attól félek sőt tudom hogy  ezzel kb mindenki így van és ő is és ha elmondom akk...

:) de ez a lelkiismeret furi dolog! Gondolkoztatok már azon, hogy mi is az a lelkiismeret? Jó mer én se...:) Csak most amikor úgy szólalt meg bennem, hogy tényleg oda is figyeltem arra...:) Persze nem úgy szólal meg hogy " hali szevasz mit csináltál már megint?" Hanem belül, a fejedben valami azt sugallja hogy valamit nem jól tettél, hibáztál! Valahogy így! Nah de nézzünk mást...:
a lelkiismeret olyan kutya, amelyik nem akadályoz bennünket az előrehaladásban, de amelyiket mi sem tudjuk megadályozni az ugatásban!:)