Két nap egy cucc...

Nah láttam elég sokan voltatok...errefele..bár nem hiszem hogy valaki is végigolvassa ezeket a szövegeket, talán csak a Bojjsóóóm:)
de mindegy én szeretek így irogatni és 3 regényféleség után meg se kottyan:)
 Nah hát ma teljesen összezavarodtam...lent vagyunk a váriba és egy srác aki általában az osztársaimmal szokott lógni, teljesen rám szállt! A végén kézenfogva távoztunk a váriból...hát ez furcsa nekem így most hirtelen...!:) Végülis nem tom hogy most mi van??? De talán holnap már többet tok:)
Uff most keltem fel, titta kómás vagyok, és hát jah ahogy belépek msn-re azonnal elkezdenek fárasztani ezzel a hülye szöveggel, hogy : Te a ....-val jársz????
NEM, nem járok vele!!!! De inkább azt válaszolnám: NEM TUDOM, MI VAN??? mert  így is van de lényegtelen....  de hát  Már látom is előre a holnapi napot! Barátnőim majd sorba jönnek megkérdezni hogy járok e vele... és tuti az egész suli tudni fog róla! És barinőm nagy segítőkészsége miatt  még a másik suliban is tuudni fogja mindenki...és másik barátnőm is olyan segítőkész hogy az egész III.Béla tudni fog róla, de nem baj, nem érdekelnek igazán!:)
:) majd csak lesz vmi:)

Jááj ez annyira tetszik ez a kép..tök szép:)
Firkálta: Lara 17:45