Zanzi-kari

Nah Ma Zanzibar koncert gotthárdon!!! Én is mennék ha délután már nem fagytam volna halálra...:)NEm Tom van olyan aki nem szereti ezt az együttest??
Szerintem nincs! Ők annyira jófejek, hogy csak szeretni lehet őket:)
Egy kis imput a megalakulásról:

  A zenekar megalakulásának hivatalos dátuma 1999. január 2. Három ceglédi zenekar - az Artéria, a Space Box és a Fear of Silence - tagságából jöttek össze a srácok, akkor még énekest keresve. Mindhárom együttes kisvárosi koncertjein ott ugrabugrált egy hosszú barnahajú lány, nagy feltűnést keltve maga körül. Tehát már nem voltak idegenek egymásnak, amikor '99. január 1-én hajnalban az akkor még rendőrként dolgozó Terecskei Rita igazoltatta a szilveszteri buliból hazakacskaringózó autót, aminek Sidi, Gabszi, MikC és Doni voltak az utasai. Rita elengedte a fiúkat, ezért (akkor persze még csak viccből) énekesnőjükké fogadták. Másnap esteegy ceglédi szórakozóhelyen Sidi és Gabszi meglátta Ritát, miközben pótszilveszterezett barátnőivel, és egy Janis Joplin dallal szórakoztatta őket. Rögtön világossá vált, hogy a tiszteletbeli énekesnői titulus komolyabbra is fordulhat! Rita egy Kimnowak kazettát kapott Sidiéktől, amiről két számot kellett megtanulnia másnapra. Január 2-án a mai öt tag lépte át a ceglédi próbahely küszöbét - először Ritával kiegészülve -, és útjára indult a Zanzibar…

Ugyanezt és többet még találhattok itt: www.zanzibar.hu
Én bírom őket!
Amúgy Zanzibár egy illen csudaszépii hely:

Egyszer talán ide is eljutunk! :)
Firkálta: Lara 19:45

ui.:Már készül ám az új sablon:P Addig itt ez a tuti tengerpartos...:)