Álmodozni azért lehet...!:)

Höh, végre egy nap amikor van kedvem irkálni+én vok gépnél! :)
Először is nem tudom ki vagy mi és hogy miért de kb 3 szor elküldtek egy levelet(persze angol hát miért is ne a felét nem értem)
és tesómat megkérve h fordítsa le, egy olyasmi jött ki hogy nem tom hány milla fontot nyertem, meg ilyenek! Háááááááááttt....persze lehet h egy piti vírus vagy egy piti átverés...
De millen jó lene mááá....XD Nah persze ilyen csak a filmekbe van és akkor se pont velem történne:( De nem baj,, akármilyen átverés én jót röhögtem és elgondolkoztam hogy mit vennék annyi pénzből....hmmmmm
::Elmennék jóóóó messze: Mondjukkk...őőőő....a Karib szigetekre:D
Nahhhh jahh:)

Aztánn vennék pár villát...erre-arra a világban:D

Hátt utánna ellennék  pár évig ott, de mivel imádom a vidéket a lovakat ezért

azt se hanyagolnám!:D


Aztán nem is tudom mit csinálnék...:) Nah de azért nem szállnék el annyira, de van még1: Egyiptom<--ha elmennél ide:D(L) jujj naon szeretem...Mindig elbűvőltek a piramisok, az ezer meg ezer éves sírok, a szfinxek! A Kedvenc királynőm Nofertiti(Nofretiti, Nefertiti) Vagy ahogy ismeritek:)
És még kismillió dolgot csinálnék...persze azokról se feledkeznék meg, akiknek ez még álmaikban sem jön elő, a rászorulokra és a sok-sok kórházra ahol nap mint nap többen meghalnak, a
zért mert pl annak a kórháznak nincsenek megfelelő eszközei!

Nah de ez egy álom...egy elérhetetlen álom! De azért néh jó elgondolkozni ezen, mert ki tudja...:)
Azért jóó volt veletek képzelegni!
Pusz
Firkálta: Lara 16:34

A tucat huszat kép pinga, minden Iw műve:)