Hársas-tó

Huh..ma naon meglepődtem, hogy mennyien látogattátok meg a blogom! Örülök nektek! :)))) Remélem tetszik is!

Köszi!


Most így a mai napomhoz kapcsolódva a Hársas-tó-ról szólok néhány szót!





Szentgotthárd-Máriaújfalu, másképpen a Máriaújfalui tó! Egy nyugodt csendes környék! Általában így néz ki
:  Tehát egy gyönyörű környék...Nyáron persze a falu(város)beliek és a strand részen fürödnek, míg a többi részét ellepik a horgászok, turisták! :)
De most tél van!
Ilyenkor körben az erdő körben fehér, és a tó befagy! Rámerészkednek a korcsolyások...!
Ma én és az egyik barátnőm kimentünk és rájöttem mennyire imádom ezt a helyet!:))))Itt tudok gondolkozni, pihenni, kikapcsolódni és elszakadni a külvilágtól!  Ajánlom mindenkinek hogyha erre jár nézzen körül itt is:) naon szép hely!
De hogy ne csak én mondjak véleményt! Itt van több adat a mesterséges tóról..:))))
Más véleményeket is megnéztem hát néhány példa a meggyőzésetekre!

Vízbemutató - A Hársas tó

Becsületes neve Máriaújfalui-víztározó, de hát ki bírja ezt megjegyezni, különösen, ha adja magát a felduzzasztásra ítélt patak rövid neve. A Hársasnál szebb fekvésű víztározót keveset láttam idehaza, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül!


Teljes mérethez klikkelj a képre!

A térképvázlat segít a tájékozódásban


Megközelítés

Bp. felől 8-as főút - Vasszentmihály után balra - Csötörnek után Szentgotthárd felé - Magyarlak után Szentgotthárd-Rábakisfaludnál balra Apátistvánfalva (Őriszentpéter) felé - 2 km után jobbra parkoló a tónál;

Zalaegerszeg irányából a 76-osút felől, Bagod - Zalaszentgyörgy - Zalalövő - Őriszentpéter - Szalafő után jobbra (-Papszer) - Farkasfa - következő kereszteződésnél jobbra (Szentgotthárd felé) - 3 km után balra parkoló a tónál.

Szerinted?:
1.:Nem tetszik! 2.:Háát...nem rossz! 3.:Szép! 4.:Gyönyörű hely! 5.:Ide biztosan elmegyek!!!Nagyon tetszik!
ITT a véleményem!

És én itt élek a közelében!:)))))Nah sok szerencsét a felkeréséhez!

Lara