A mosolyodért:)

Az élet nagy kérdései


- Ha egy hupikék törpikét fojtogatni kezdek, milyen színe lesz?

- Hogy kerülnek a "Fűre lépni tilos!" táblák a gyep közepére?

- Miből vesszük észre, ha a láthatatlan tinta kifogyott a tollból?

- Ha a nyúlláb szerencsét hoz, akkor a nyúlnak is szerencséje volt?

- Tarthatnak kávészünetet a Lipton dolgozói?

- Miért nem mennek össze a juhok esőben?

- Az olivaolaj olivabogyóból készül, a napraforgóolaj napraforgómagból. Miből készül a babaolaj?

- Ha egy taxis hátramenetben visz haza, akkor neki kell fizetnie?

höhö ha tudod írdd meg:P

Okulni a hibáinkból

A konfirmálásra való felkészülés során Cathy lányomnak választania kellett egy erényt, és megígérni, hogy annak fejlesztésén munkálkodik. Az állhatatosságot nevezte meg. Aztán megtudta, hogy ezt a szót kell ráhímeznie arra a szalagra, amit majd a konfirmálási ünnepségen visel.
- Másik erényt fogok választani, papa - jelentette be nekem Cathy.
- Mit?
- A jóságot.
James Maguire

- Papa!!! - kiáltott ki a fürdőszobából négyéves fiam, Zachary. - A fogkefém beleesett a vécébe!
- Máris adok neked egy másikat - mondtam, és a régit ki is dobtam a szemétbe. - Ez most már csupa bacilus.
Térült-fordult, és nyomban odaadta nekem az én fogkefémet. - Akkor dobjuk ki inkább ezt is. Ezt a múlt héten ejtettem bele a vécébe.
John Boothman