Akadnak ilyen napok is...

Hülye, hülye, hülye!!!!!
Most komolyan... Vázolom a helyzetet:
Beszélgetek egy sráccal és azt mondom: "Unom magam. Tök régen nem voltam sehol!:("
A srác kedves, helyes, aranyos, cuki /meg még sokminden/ elhívott, hogy menjek fel hozzá. Pár haverjával együtt filmet néznénk...meg őőő "sütögetnénk"?! xD
Nah mindegy...nem ez a lényeg...Hanem idézem: "Haza meg hazavinnélek a mocimmal!" Erre én: Milyen a mocid? Erre ő mutat egy képet álmaim motorjáról...
Nha erre...melyik csaj mondana nemet? Attól eltérve, hogy egyáltalán nem ismerjük egymást és hát nem is a közelemben lakik<- de ennek nézzük a jó oldalát...egy csomót motorozhatok! Azaz motorozhatnék...ha én gigantikusan hülye lánygyerek nem azt válaszoltam volna: Bocsi, nem megy...de naon jó lett volna!
Naja...vááááááááááááááááá !!!!!! HÜLYE vagyok! Ezután két perc múlva lelép, de azért még hozzáteszi hogy azért szeret, és nem sértődött meg...!
Most meg itt szidom magam, a "netes naplómban"...remélem sose jut el ide.
Hát jha...de ma akkor is ki fogok mozdulni!!! Talán...ha lesz kivel lennem...heh
NAJÓ NEM MEGYEK UGYSE SEHOVA!
Itt görnyedek egész nap, mert nincs kivel mennem a... a.... hova is???? Hiszen itt nincs semmi...olyan mintha az elcseszett világ legvégén lennék. MERT ITT NINCS SEMMI!
najó pás...