"Küzdeni kell, tudod a végén így lesz majd minden a tiéd..."

Hát B.Ú.É.K! 2009 van. =] Nagyon furcsa... még csak most szoktam meg, hogy 2008 van és máris itt van ez az új év...

Annak ellenére, hogy ma van újév napja én kicsit eltérek a szokásos szilveszteri történetek részletezésétől. Ma inkább egy olyan embert szeretnék megemlíteni nektek, akit nemrég-pár napja-ismertem meg. Nem tudom miért és mi vezetett idáig, de nagyon maga alatt van. Végülis különösebb okot nem tudok amiért így alakult, csak annyit, hogy két iskolaváltás után magántanuló lett, ami miatt nincs sok ismerőse, barátja. Ugyhogy most azon vagyok, hogy valamennyit javítsak az általános hangulatán! =]

Ágnes Vanilla: Álmodók

álmomban
mint egy pillangót
a hátán hordott a szél
néha úgy érzem mégis
a pillangó álmodott engem és nem én
ki mondja meg mi az igazság
és ha tévedünk a végén úgy mondd mi vár

ne félj a mától
az ébrenlét csak a másik valóság
ne féld a jót
hiszen az álmodóknak
egy lépés csak a világ
indulj ha hívnak
de ne nézz hátra menj tovább
az álmokért
küzdeni kell
tudod a végén így lesz majd
minden a tiéd

ébrenlét
nem az álmodóké
és nem is álmoké
de neked élned kell
a bizonytalanság nem sodorhat el
s ha mégis a hatalmába kerülsz
tudnod kell
többé nem vagy már egyedül