"...még csak nem is azt kérem, hogy megértse, csak HALGASSON MEG!"

Hát a ma reggeli egész jó hangulatom estére a depi határát suroló pocsék hangulattá fejlődött vissza. Rájöttem valamire. Hogy  néhány ember, akit én azért többre tartottam, az kétszínű vagy hazug. Arra is, hogy ha mondjuk csak a netes "barátaim"-at vesszük, mondjuk msnen a 105 partnerből úgy kb. 100:

1. nem is ismer

2. nem beszélek vele

3. nagyon ritka az olyan eset, amikor rátalálunk egymásra

4. ha beszélünk is nem érdekli igazán a téma amiről én szívesen beszélgetnék

és ebből van a legtöbb:

5. egyáltalán nem figyel rám, nem számít a véleményen neki

Ez a vélemény dolog esik a legrosszabbul. Pl. Van egy srác akivel itt-ott beszél(get)getünk és akárhányszor belekezdünk valamibe abból tuti, hogy vita lesz. Ez nem azért van mert nem kedveljük egymást, hanem mert egyszerűen nem egyezik a véleményünk néhány dologban. Úgy értem a véleménye a sajátjával ?! vagymíííííí? ti ezt értitek?! Pedig kb. így néz ki...akárhányszor elkezdünk beszélni egy idő után elkezdi valamiért sajnáltatni magát, egy viccért oldalakon keresztül kioktat, DE ha én el akarom mondani a véleményem egy szimpla "bocs most mennem kell" vagy "najoh hagyjuk abba"-val lekoptat.

És ez esik a legrosszabbul, amikor valaki arra nem képes, hogy legalább meghallgasson...nem kérem hogy gondolja ugyanazt, vagy hogy megértse, csak azt hogy MEGHALLGASSON. Hátha felfogná az én álláspontomat is...

Na de eddig ezzel nem volt semmi gondom, hisz nem voltak sokan, ezek a "nemérdekelavéleményed" tipusúak. Azonban mostanában egyre több emberen észreveszem ezt... És sajnos ma egy olyan emberen is észrevettem ezeket a "tüneteket", akit többnek hittem...

Nagyon sajnálom hogy így történt...=/

És akkor még a net egy dolog...szerencsére a környezetemben kevesebb az ilyen, de azért akadnak... Hátjah...hovávezetez? Nemtudom. Mindenesetre engem zavar és szerintem néha nektek se esne jól, ha például pont egy olyan bejegyzéshez nem írhatnátok le a véleményeteket, ahol mindenképpen meg szeretnétek osztani egymással és velem.