Az ördög széke?!

Jobb elfoglaltság híján kerestem pár horrorfilmet és azokkal akartam elütni az időt hétvégén. Na de csak egyet néztem meg a végén.

A címe egészen találó: Az ördög széke

Én már a címből következtettem, hogy beteg film lesz. Elolvasva tartalmát, gondoltam miért is ne?

Nahát a film az nem tetszett. Voltak benne jó részek, meg végülis a történetnél is hallottam már rosszabbat, de valahogy nem jött be.

Szerintem így volt:

Egy elhagyatott elmegyógyintézetben járunk, ahova két élvezeteket fiatal megy. Az intézet falai között egy székre bukkannak. (Tudjátok egy olyan karlábnyakleszórítós cuccra) Miért is ne? A csaj beleül és először nincs is semmi gáz. Az drogok hatása alatt vannak mindketten. Aztán egyszer csak "beindul" a szék és a lányt elküldi egy másik világba. A férfit vádolják a gyilkossággal, de mivel az állandóan azt ismételgeti, hogy a szék tette, elmegyógyintézetben köt ki. Egy orvos azonban hisz neki. Dr. Wilard ha jól emlékszem. Na ez az orvos állítólag könyvet akar írni főszereplőnkről Nick-ről, ezért kihozza az intézetből, és visszaviszi oda, ahol barátnője Sam meghalt. Velük tart két főiskolai hallgató és az orvos titkárnője?! vagy fogalmam sincs milye.=D Az egyik hallgató, Rachel, Sam-re emlékezteti Nick-et. Odaérve ismét csak a széket találják és a doktor elmeséli, hogy ezt egy régen embereken kísérletező ember hozta létre, hogy egy másik világba küldje kísérleti alanyait. Először senki se hiszi el, hogy ilyen létezhet, ezért sorba kipróbálják, mire a végén az egész csapat átkerül egy olyan világba, ahol nincs senki, legalábbis nem emberek, hanem csápos kis szörnyecskék. Közbe kiderül, hogy a doki nem volt valami őszinte és eredetileg is az volt  a terve, hogy átküldjön mindenkit, arra nem jöttem rá, hogy miért.

Na és akkor hirtelen mi történik?:D

Visszatérünk a valóságba és kiderül, hogy az egééész film, csak egy elmebeteg ember képzeletében létezett, aki egy székre fogta barátnője meggyilkolását. Szóval Nick barátunk nem volt ártatlan, mint ahogy a doki gondolta. Mire visszatérünk az valós életbe, már mindenki félholt és hát Nick nem végez félmunkát, mindenkibe belevágja párszor a kis odavarázsolt baltájával.

Majd szépen kocsiba ül, lesmárol egy képzeletbeli nőt és továbbáll.

Szerintük:

A veszélyes kalandokat kedvelő Nick West elviszi barátnőjét egy elhagyatott elmegyógyintézetbe, hogy a hátborzongató helyszínnel tegye izgalmasabbá kábszeres tripjüket. De mikor a lány leül egy különös székre, teste hirtelen szörnyű csonkításon esik át, majd eltűnik egy váratlanul megjelenő, démoni fekete lyukban. Mikor Nick elmeséli a vérfagyasztó történetet a rendőrségnek, elmebetegnek nyilvánítják és a pszichiátria zárt osztályára kerül. Nick négy évvel később visszatér a tett helyszínére, hogy kiderítse a vérfagyasztó eset mögött rejlő igazságot.