Te keresed rossz helyen...

Hm.. ki mondta, hogy neten nem lehet igazi barátokat találni?:D

Nemrég hallottam egy rádióba, arról volt szó, hogy interneten nem lehet, vagy csak nagyon ritkán találni rendes embereket.

Sokan azért panaszkodtak, hogy más képét töltik fel a felhasználók különböző oldalakon és így vágják át az embert.

Gondolom ti is jártatok már különböző chateken... Hát nagy koczka létemre én is fel szoktam járni egyre és érdekes módon sok normális embert találtam.

Persze... sokkal többen voltak a hogyismondjam beszámíthatatlan egyének, de én rátaláltam a normális társaságra és közülük sokat ma már barátomnak mondhatok. Szóval csak ennyit üzennék a mindent leszóló egyéneknek, akik szerint ilyen helyekre, csak tízéves kiscsajok vagy tízévesekre "vadászó" emberkék járnak.

Ezvan. Te keresed rossz helyen =D

Igenis vannak értelmes emberek a chateken...:D Csak jól álcázzák.

De lehet, hogy én vagyok pro és csak én tudom megtalálni őket.:D

Mindegy szeressük a kis edejótáimat<3 =)

(zárójelbenmegjegyzem.nepróbáldki.:Dsúlyosfüggőséghezvezet.perszecsakhatudszkivelfüggeni=DD)