Ne olvasd el...nemfog érdekelni xD

A mával elkezdődött az az idő, amikor én eltűnök egy picit... sajna mostantól elég keveset leszek itthon úgy kb. 2-3 hétig... =/

Ma még csak a szórakoztatóbb része volt, holnaptól versenyről versenyre járok... Holnap délután szurkoljatok, aztán csütörtök péntek szombat egy országos verseny... mindenki drukkol értve?:D Utána hétfőn fotózás =/ Szereplés a környéken... aztááááán megyek előadásra:) Nagyon kiváncsi leszek, bár tudom, hogy remek lesz =D Utána pedig ballagás a rokonoknál.(L)

Szóval ez előre két heti program, és az utána következőkről még nem vagyok teljesen informálva. Sajna addig nem hiszem, hogy írok bejegyzést, vagyis nem hiszem, hogy az élménybeszámolóim érdekesek lennének, ezért meg is kíméllek titeket. Ezt a bejegyzést pedig arra szánom, hogy kicsit azért mégis elárasszalak titeket a paráimmal..:D

Csütörtök ppppfffffff... országos verseny... mit akarok én ott? Nade legalább egy csomó jó előadáson meg kiránduláson részt vehetek :P 3 nap, elég durva programokkal.

Fotózás?:DD napuff. én meg a fotózás...semmi kedvem. nem is értem minek, de természetesen elmegyek =/ bááár nem igazán értem mit kell rajtam fotózni-.- emlékezni fogok magamra 10 év múlva is:D

Najohvan:D tom hogy tele van a [..]-tek velem=D

It's love It's love It's love... héjneszóldleamithallgatok..:$tehetekénróla? igen.nemiskuss.oO abbahagytam.

johleléptem.