4:08

 

Pestieeeeeeeek rettegjetek... holnap irány a főváros...:D De ne higyétek hogy megússzátok velem.. viszem az egéééééész naaaagy edejóta osztályomat. Asszem lesz pár balhé..mindeeegy:D legalább nincs suli=) nálam ez az egyetlen pozitívuma a kirándulásnak, más értelmét nem látom. Végülis a parlamentbe ki nem járt még? vagy aki még nem járt sztem nem is érdekli..-.- a többi... na azokat inkább nem is említem... semmi megemlítendő helyre nem megyünk, csak a szokásos. Segáááz.

ja és még a hétfőre akartam kitérni-.- neem megyek akkor se ha el akarnak kényszeríteni. nem és nem.:D látja gabi néní: NEEEEEEM! Sajnálom..xD

Hát más még mi van?:D Hajnali 4:08 kor indul a vonatom..álmodjatok rám.:D Nahagylak titeket...legyetek jók míg nem vagyok és ne írjatok sok e-mail-t. Használjátok sokat a zárójel ell zárójelbezárva jelet és legyetek vííííídááááámaaaaaaak!:D

ja.. és imádkozzatok értem..-.-nemélemtúl:D