4 nap alatt egy Nokia 5800

Remek

Ez már tehetség. 4 nap alatt tönkrevágtam a Nokia 5800-asomat. Ezt nehéz elhinnem. Azt hiszem, tényleg meg vagyok áldva magammal. Művészet amit mostanában csinálok. Amihez hozzáérek, megfogom, vagy csak ránézek, az tönkremegy. Csak hogy vázoljam... Az elmúlt 1 hétben 7 nap alatt kb 8 szor estem el. Kb. 6szor fogtam más telefonját, abból 5ször leejtettem... a 6-kat is csak azért nem mert az asztalon feküdt. Az okééé, hogy eltöröm valakinek az ujját véletlenül, mert higgyétek el, ilyen is történt már, vagy hogy a sajátomat törtem el majdnem, DE EEEEEZ. 4 nap. Eddig bírta. Feladta. Itt van előttem szétszedve ez a kis szépség... ami az enyém. VOLT.:D Szupeeer. Most szervíz...de apám még nem is tud róla. Íjjj. Gondoljatok rám.. Nem lesz túl boldog. Ezvan. 4 nap pfff kezdek rekordot dönteni.