Mostanában történt...

Hát így közeledve az évvégéhez megsűrűsödtek a programjaim, ezért nem is jutott sokszor idő a blogolásra. Most egy kicsit öszefoglalom ami történgetett mialatt nem írtam.

Sikeres szóbeli törivizsga. színjeles. ez összejött. =) És úgy látszik ezt a évet kiemelkedően jól fogom zárni.

Eléggé jelentéktelen dolog, de mégis megemlítem, hogy Izabellából Bella most pedig már rászoktam a Bells becenévre. Tehát erre hallgatok. Persze még a Bella is jöhet, csak az Iza nem =)

A bajnok. Mint írtam róluk röviden, kedvenc sportom bajnokai Kuznyecova és Federer lettek. (L)

Sikeres előadás. Éppen ma volt az az énekes előadás, amire hónapok óta készültünk. Nagyon jól sikerült szerencsére. Megérte az egész napos lábfájás.

Holnap születésem napja van... hivatalos munkaszüneti nap..

 

 

lenne, ha én lennék az aki ezt eldönti. Mindegy... Kisebb okok miatt valószínűleg nem jön be a "boldog" szülinapot cucc. De segáz. Túlélem.

Holnap ismét "előadás" mondhatnám így is. Kicsit leégek. Naééés?:D Legalább jót nevetnek a többiek. Ja és még Ő is-.- Fiúk... ejjj ejj.:D Remélem kevésbé leszek ideges, mint most.

Szóval azt hiszem körülbelül ennyi.

Jövőhéttől szabadság pár hónapra. SUMMMEEEEEEER. éljen.

Jó sulizárást!

Bells.