Amikor ránk tör a művészi hajlam...

Tegnap ránk jött a művészkedhetnénk és csináltunk pár fotót testvéreimmel...

Van ameik már átesett kisebb javítgatásokon, de a legtöbbet még nem szrekesztgettem. Sajna régebben egy könnyebben kezelhető, egyszerű, de nekem tökéletesen megfelelő photoshop programom volt... Csak sajna nem emlékszem hogy mi volt az, ezért kénytelen vagyok a kicsit bonyolultabb változatot használni. Szivesen tenném őket eredeti méretben , de sajna úgy nagy eséllyel csak a felét látnátok.:)

Íme pár kép... Lesz közte mai is.

Ez egy példája a még az igazítás nélküli képeknek:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze a hülyeségem nem maradhatott el =DDD Megpróbáltam kacsázni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miatta a nagy fotózási láz (hátulról:D), hiszen művészeti egyetemre megy és valamit azért csak kell tanítanom neki...:DDD najohvan, deh azé pro vagyok nembeszólni =D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kriszti alias Lilafejű. =D A legtöbb képen ő szerepel... mert hát nekünk fényképezni kellett..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napersze ne gondoljátok, hogy értelmesebb, mint én...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért látszik, hogy a testvérem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyelőre ennyi. :D

fotók by Bells & Anita

aképeken szerepelnek: Bells, Anita, Kriszti =)