Bárhol máshol, csak itt nem

Hah na a mai napot is túléltem, bár a fejfájás és az idegeskedés nem sokat segített ebben...

Tegnap este megtaláltam az én Jacobomat...:D Most gondolj a New Moon-ra és képzeld el a párhuzamot az életemmel. Persze semelyik szereplő sem természetfeletti lény és nem is vérszívó. Szóval most aza kérdés: érdemes-e reménykedni abban hogy "Edward" visszatér, vagy legyek "Jacobbal" akit nem úgy szeretek, mint "Edwardot", de valamilyen szinten őt is szeretem. Ezt jól megaszondtam.:D

Sállálláláláá

Egy kis nyugtató zene következik...


 

Az egész napom olyan hogyismondjam...egysikú volt. De nem bánom... ilyen napjaim is kell, hogy legyenek. Azon gondolkoztam, milyen szívesen sétálgatnék most a tengerparton, vagy esetleg valami gyönyörű ezeréves városban. Csendben. Hm...

Esetleg London borús égboltja alatt. Lexííí menjünk már =D Nade elég is volt belőlem mára...ideje lenne most már valami értelmeset is írnom:)