Hollywood - ahol az álmok valóra válnak

Mostanában eléggé leegyszerűsítettem a blogírást, videókra és pár soros kísérőkre. Ennek két oka is van. Nem tudok egész nap gép előtt ülni, és mivel más dolgom van, gondolkozni se érek rá nagyon, hogy itt este kilométeres bejegyzéseket írjak nektek. Sajnos ez van. De lesz ez még roszabb is. Hamarosan. Lehet, hogy eltűnök egy kicsit, mivel nem lesz netem... Remélem nem tart sokáig ez az állapot. Ja és ha már az eltűnésnél tartunk: Leeexiiii merre jársz? Már hiányolom az e-mailjeidet.

Na de azért ma szakítottam egy kis időt arra, hogy itt este valamit összehozzak. Szóval eléggé elgondolkodtatott, hogy manapság mindenkiből sztár lesz. Hallottatok például már a B.N.F.-ről? Mert én nem igazán. Ők mégis híresek valahol. Ez így rendben is van. Na de amikor egy énekesnő egy számmal világhíres. Na az nekem valahol magas. Livvi Franc? Na ki hallott róla? Énekesnő... állítólag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán eszembe jutott a hírességek sétánya. Biztos mindenki hallott róla...csillagok,felette nevek...tudjátok. Na szóval ma már több, mint 2300 ilyen csillag van. Aki végignézegeti az összeset annak tiszteletem.Ha már 2300 másik embernek is van, akkor már nem olyan vidám dicsőség. Legalábbis szerintem... Aztán végülis mindenki örül, ha kap. Persze - mondjátok ilyenkor - ha én kapnék biztosan fülig érne a szám erre ti - ne is álmodj - de hát ez az álmok városa. Igen fülig érne a szám, de ha csak 20 ilyen csillag lenne, kiugornék a bőrömből örömömben. Érzed a különbséget...

 

Szóval ilyenkor felteszem a kérdést: Hollywood az álmok városa. Hát Hollywoodban már mindenki álmodhat?

Irány Hollywood!

De előtte irány Bali!;)