Én írtam.

Rég nem írtam semmi olyan dologról ami velem történt. Mint páran tudjátok elkezdtem írni egy történetet és ez egy kissé lefoglal... Örültem, hogy nekiálltam és remélem eljutok a befejezésig. Igaz elég reményvesztett vagyok, mert ugyan van minek történnie még, de akármennyire is igyekszem, alig haladok... Hát végülis lényegtelen... (Mára az volt a terv, hogy egy leendő ismerősöm lejön, de úgy látszik nem szándékozik tájékoztatni, hogy mikor menjek elé, vagy, hogy egyáltalán jön-e. Segáááz. Majd talán kitalálom.-.- )Gondoltam ha már úgyis írom ezt a történetet, akkor ki kéne találnom neki valami ajánlószerű betekintést a könyvbe... Még gondolkozom rajt. Nem akarok sokat elárulni, épphogy érdekessé tegyem, olyanná amire mindenki kiváncsi..(hopp hopp... Rámírtak. Nem tud jönni =( )

Szóval szerintem még senki nem sejti mi fog ebből kijönni. Én sem sejteném..:D Azt hiszem menni fog;)

Köszi mindenkinek, aki írta, hogy tetszik neki és várja a folytatást. Már ma is olvashattok új részeket.:)