Nem rajongói oldal...

Elsősorban régebbi olvasóimhoz szólok... ha vannak még olyanok. Sokan gondolhatjátok azt, hogy nagyon "eltwilightosodtam" és igaz, most jóval több bejegyzés van erről, mint a saját gondolataimról szóló. Ez azért van, mert nincsenek olyan gondolataim, amiket meg tudnék osztani veletek... Sajna eléggé lefoglal pár dolog és ezért nem tudok sokmindent felhozni. De oldalt, meg mindenütt olvashattátok, hogy általában arról írok, amit szeretek. Most ezt szeretem és nagyon sajnálom, ha valaki már elkönyvelt egy újabb rajongói oldalnak... Nem az, csak arról írok, amit szeretek. Ez nem azt jelenti, hogy mostantól minden akörül forog... Szóval remélem még olvastok ti is, akik akkor olvastak még mikor mindennap írtam a gondjaimról... Szeretek írni, mint gondolom páran rájöttetek... Szeretek írni mindenről, a mi nekem tetszik, nem csak magamról. Sőt magamról talán nehezebb is írni... És mit ne mondjak mióta nagyjából heti 3 bejegyzés a twilightról szól, azóta több mint heti 500 látogató fordul meg az oldalon... De én nem ezért írok. Még egyszer mondom, nem rajongói oldal, de aki elfogadta azt a szöveget a jobb oldalon... idézem " mindenről írok, amit szeretek...stb." az megérti azt is, hogy most ez van. :) Remélem azért még visszajárnak a régi kedves olvasóim is ;) [ésremélemszeretik a tiwlightot.×]]

Bells.