Szavazás...

Na hát elérkeztünk hónapunk utolsó napjához, amiból már csak 6 perc van, így gondoltam, ezzel le is zárom az ehónapi szavazást. Mostantól aki szavazni szeretne még a legjobb színészre az itt megteheti.

Tehát 131 vokssal és 2 hozzászólással gyarapítottuk...:D

A kérdés az volt, szerinted ki a legjobb színész... Azt hiszem az eredmény nem meglepő..

Első helyen Edwardunk áll, valószínűleg a legtöbben ezért is szavaztak rá... Edward miatt. 75 szavazattal Robert Pattinson áll az élen, bár egy elég durva hozzászólónk is akadt, aki szerint idézem "szar" színész.

Második helyen na szerintetek? Vérszívónk párját alakító Kristen Stewart, aki 22 szavatot kapott. Na ő egy jó színész, ezt bizton állíthatom. Az összes filmjét szeretem. Szóóval ő volt a második.

Harmadik helyen szívtipró kalózunk Johnny Depp áll pííp 10 szavazattal...:D Imádom, szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Negyedik lett a másik szívtipró Brad Pitt. 9 szavazatot kapott.:D 

Ötödik jelenleg a nagy kedvencem Sandra Bullock, egy szavazattal lemaradva Brad mögött.

Hatodik Jennifer Aniston, 5 szavazattal.

Végül két kíváló színész Nicolas Cage és Keanu Reeves mindössze 1 szavazatot kapott, amin igen csodálkoztam. Remek színészek, én imádom őket.:)

Szóval ennyi. A dobozban mostantól írókra szavazhattok. Én már most sejtem ki lesz a győztes, szerintem nem fogok tévedni.

Hajrá;)