Csak úgy...

Kicsit úgy általában a napjaimról mostanában.

Szóval augusztus...közeledik a suli, de nem bánom, annyira unom magam:) Nemrég volt a nagy bevásárlás is sulira, úgyhogy állok elébe. Jaésmegleptem magam egy peacejeles sállal:$ Szóóóóval mostanában rákaptam a művészetre... Zene, képek, minden. Sokat fotózok...újra. És újabban hangversenyekre járok. Általában orgona, mivel az van a közelben, de néha néha más is sösszejön. Azonkívül még mindig nem mondtam le arról hogy megtanuljak gitározni...megyeget:D

Ma is voltam egyen... mármint hangversenyen és szeretnék gratulálni Tatai Daninak, aki megszépített azt az egy órát, azzal, ahogy játszott.

Ja és Pink-Funhouse... végre megvan és érdemes megszerezni higgyétek el:) Imádom a csajt.

A könyvvel haladok-haladok, csak kicsit lassan, ezért nem kerül fel mostanában mindennap friss, sőőt általában egy hét, mire egy felkerül. Be vagyok lassulva. De köszi mindenkinek aki olvassa és véleményt mondd.

Egy idézettel búcsúzom

Amikor olyan messzire mentél, hogy képtelen vagy még egy lépést megtenni, csak fele olyan messzire jutottál, mint amire képes vagy.

Ezzel szoktam bíztatni magam ;D

Legyetek rosszak!