Vas megyei díjugrató döntő, Szarvaskend 2009.

Vas megye legjobb akadályugróját keresték ma Szarvaskenden. Volt olyan szerencsém, hála testvérem barátjának és állatorvos édesapjának, hogy bejuthattam erre a versenyre. Imádom a lovakat, szóval gondolhatjátok mennyi képet csináltam..:) Sajna közben lemerültem, ugyhogy a végén már nem tudtam képeket csinálni...

Fél hét volt és iszonyat hideg, mikor elindultunk, hogy résztvegyünk a szarvaskendi lóversenyen. Mikor odaértünk kiderült, hogy a verseny csak 2 óra múlva kezdődik, és mivel nekünk alapból korábban kellett jönnünk, ezért felkészültünk a fagyhalálra. Míg a sógor apukája a papírmunkát végezte az állatokhoz, mi körülnéztünk a lovastanyán. Hatalmas. Ez az ami biztos. Hogy hány épület, istálló, pálya és terem volt ott azt meg nem tudnám mondani. Mi csak egy istállóba mentünk be, ahol a lovak már izgatottan fújtattak, érezve, hogy valami történni fog. Volt ott Dollár, Dáridó, Kalóz és Castilo is, de talán az engem is megmosolyogtató név a Bella volt. Össze is barátkoztam négylábú névrokonommal ;)

Ő itt Dollár...:)

 

Ő pedig Bella =D

 

 

Ő egy kis sérült csikó volt... valami történt szegénynek a lábával =/ de nagyon aranyos volt...szétrágta a fél istállót:D

Ők pedig itt a fogadóbizottság tagjai...Nem tudom hány ilyen kis dög volt, de nagyon édesek voltak. =)

 

 

Szóval, mikor már törhetőre fagytunk, végre elkezdtek gyülekezni a gazdák és a zsokék. Először a bemelegítésről készíthettem képeket... Gyönyörű lovak voltak.

Aztán elkezdődött a verseny...=) Sajna a zoom miatt nem éles minden kép.

Videót is csináltam, de azt sajna nem tudom így megmutatni nektek. =/

Miután úgy döntöttünk, hogy nem maradunk a végéig még egyszer körbejártuk a tanyát és egy gyönyörű csikót találtunk. Az egyik szeme szinte fehér volt a másik pedig barna... Nagyon kedves és aranyos kis ló volt. =D Sajna lemerültem és nem tudtam lefényképezni nektek, de ha legközelebb megyek és még meglesz, akkor lekapom ;)

Szóóóval ha a közeletekben lehetőségetek lesz rá... Mindenképpen menjetek ;) Aki esetleg a közelben lakik, annak mondom, hogy holnap is lesz még Szarvaskenden verseny, a Szabó lovastanyán. Belépő van, de nem drága.