Hamarosan vége...

Hát gyerekek... elmúlt karácsony, nyakunkon 2010, én pedig bizonytalanul, de közelgek a véghez. Nyugi a kezdődő migrénem nem agydaganat, legalábbis nem hajlandó senki hinni nekem. Hanem a regényem vége... regény... pf..:D Az az iromány ami miatt mostanában nincs szabadidőm. Vagyis ha van is azon gondolkozom mit tegyen Sev, hogyan mondja el Alba vagy mikor jöjjön Metatron.

Szilveszteri terveim elnagyolt vázlatpontokban.

1. Ülök egyet otthon a tévé előtt.

2. Kimegyek az utcára, hogy ellőjjem a minden éves petárdaféleség készletem.

3. Sétálok ?! o.O

4. Betérek a kocsmába ingyen pezsgőért.

5. Ujjongok egyet hogy húha egy új de jó nekünk... navárjunk mi változott?

6. Sétálok ?! o.O Bámulom a tüzijátékokat.

7. Bedőlök az ágyba és arra gondolok... miért is mászkáltam éjjel egyedül, miközben értelmetlen durrantgatásokat hallgattam ?!

Na szal ott tartottam, hogy hamarosan végzek azzal a valamivel és előre szólok minden olvasónak, aki ezt is azt is olvassa, hogy amint elkészült lekerül az oldalról, ugyhogy ha fenn vn az utsó rész, max egy napot adok, hogy elolvassátok. =D Bocs.

Aztán persze újév, év tervek... fogadalmak.. itt vannak az enyémet spontán:

1. nemeszekannyicsokitmintazelmúltévbenmertkihalóbanvannakalilatehenek.

2. nemmegyekeltöbbetegyetlendrágaangolórárólsenehogyavégénmégkeresniükkelljenkedvenctanáraimnak.

3. sohatöbbetnemgondolok...semmire.

4. akkoriscsinálok"vele"valamitnemééérdekeeel.

5. azcsaksimán5.

6. elkezdekélniésazév365napjábólmostnemfogok300atnégyfalközötttölteni.

Kösz,  hogy ma is elolvastatok, gyertek holnap is és újra elolvashatjátok ugyanezt... =D