Félév

Természetesen csak az iskolákban. Már eltelt egy félév, úgy, hogy észre sem vettem. Az eredményeimmel inkább nem dicsekszem... Remélem... ha még suliba jártok, több szerencsétek volt, mint nekem! vagy csak szimplán okosabbbak vagytok, mint én :á

Szóval remélem a kolesz se fog elázni, mivel így félévi meglepiként, mielőtt eljöttünk a csövek elkezdtek iszonyatos mennyiségű vízet engedni:$ szerencsére pont alatta álltam-.-" Aztán végül is már a folyosó is úszott. Kivételesen kiváncsi vagyok mi lesz vasárnap.

Ja és hogy hát nehogy azt higgyétek szerencsétlen vagyok, elmesélem, hogy hét közepén beragadt az ajtónk és nem tudtunk kijönni a szobából. Eszméletlen volt. A legdrágább portásunk zsolti... aki egyébként Emmett (Twilight) hasonmás, szóval ő volt olyan kedves és azt mondta nem jön fel mert ő most pizzát eszik. Nem is zavart volna senkit, ha nem vagyok anyira parás, hogy szinte a pánikrohamok törtek rám 5 percenként. Tudjátok van egy kis fóbiám. :D Érdekes volt. Szóval végül drága Pistink szabadított ki minket egy jól irányzott rúgással, amivel persze ismét csak én jártam pórul, ugyanis másnap engem vagyis minket hibáztattak, hogy a zár teljesen elgörbült. De hát most könyörgöm... ott halljak meg bent, mert valaki éhes és nem képes feljönni?-.-

Na akkor azt még nem meséltem, hogy vasárnap úgy kellett elmennem otthonról, hogy más csak 50 oldal volt hátra a könyvből. Gondoltam ráteszem pendrive -ra és hűdeokos vagyok megírom a börtönben, de... Természetesen ott 2003-as Word volt, ami nem nyitja meg a 2007-es változattal írott szövegeket. Szal jha =/ 

Szóval nagyjából ennyire rémes hetem volt.

Remélem nektek kicsit pozitívabb volt! Élvezzük a hétvégét! :$:á

Ja és hogy el ne felejtsem... a képen Timci drága hóangyala látható! :))))