Dr. House szindróma

Az normális, ha rendszeresen fellépő emberiszonyom van? Nem értem miért és hogyan. Egyszerűen nem bírom elviselni a jelenlétüket. Persze ez csak neten fenyeget. Talán ezért szeretnek ennyien..:D

Utálom a buta, értetlen embereket. Valamiért nagyon ki tudnak készíteni.

Utálom, ha valaki nem veszi a lapot, hogy NINCS kedvem hozzá és utána kénytelen vagyok megsérteni. Persze utána én vagyok a szemét..

És utálom, hogy utána megbocsát-.-" Ne már... Utáljon már kicsit. Nem értem mit lehet szeretni rajtam. De most komolyan. Nem én vagyok az őrült. Az emberek körülöttem. Komolyan mondom... betegek. Én tapló vagyok, erre ők szeretnek. Ez olyan Dr. House szindróma?

Ha nem akarom, akkor is megbocsájtanak. Miért?

Jó, néha komolyan mondom... tűrhetően kedves vagyok. Ritka, de megesik. Abban az öt percben képesek annyira megszeretni, hogy utána elnézik az egész életemet?

Nemvágom.