Cosmic Love

 

Kozmikus szerelem


Egy hullócsillag
Esett szívedből-szemembe
Sikoltottam hangosan
Mert kitépte azokat, és itthagyott elveszve

A csillagok, a hold, mindent elűzött
Sötétségben hagytál
Nincs hajnal, nincs nap,  a félhomályban ragadtam
A szíved árnyékában

És a sötétben, hallom szívverésed
Próbáltam követni a hangot
De aztán megállt, és én a sötétben maradtam
A sötétségben, amit kaptam

A csillagok, a hold, mindent elűzött
Sötétben hagytál
Nincs hajnal, nincs nap,  a félhomályban ragadtam
A szíved árnyékában

Kiragadtam a csillagokat szemünkből, térképet készítettem
És tudtam, sikerült megtalálnom utam
Aztán hallottam a szívverésed, te is ott voltál a sötétben
Így ottmaradtam Veled

A csillagok, a hold, mindent elűzött
Sötétben hagytál
Nincs hajnal, nincs nap,  a félhomályban ragadtam
A szíved árnyékában

A csillagok, a hold, mindent elűzött
Sötétben hagytál
Nincs hajnal, nincs nap,  a félhomályban ragadtam
A szíved árnyékában

néholeléggészabadfordítás.:D