Áh és még valami...

i-dont-want-to-be-a-zombie_large.jpg

Elfelejtettem megkérdezni: mit terveztek holnapra?

Na jó, azt akartam, hogy valahol fel legyenek jegyezve az újévi fogadalmaim. Megtartjátok nekem?:D kösz:D

#1. Egyszerűen elszakítom a láncaimat! FELEJTSÜK EL 2011-et!!!!!!

#2. Végre önmagam leszek, nem fog érdekelni, ki mit szól hozzá: végre rájövünk, nem, NEM SZERETEK BESZÉLGETNI VELÜK! igen, akinek nem világos, a hangokra gondoltam, itt bent. :)

#3. A szokásosnál is bunkóbb leszek. MERT ÉN SZERETEK BUNKÓ LENNI!

#4. Kihagyom a 3-as pontot. MERT ÉN EGY KEDVES LÁNY VAGYOK!

#5. Nem hiszek többet a horoszkópnak! Nem is nyertem meg a lottót =/

#6. Nem állok össze többet ilyen emberekkel csak azért, mert unatkozom. Még csak nem is kedveltem -.-"

#7. Újra VÖRÖS LESZEK! Mert a vörös az szép, jó és az enyém.

#8. Kevesebb kockulás, több friss levegő! Izmos leszek a végén...

#9. Nem foglalkozom többet olyanokkal, akik gyávák kimondani a véleményüket.

#10. Folytatom ezt a blogot! :D

#11. Nem leszek alkesz 2012-ben. Bár ha világvége lesz, akkor kéne azért nem?

Mert ha a mennyben nincs sör, akkor azt inni itt köll! :DDDD


#12. Felnövök! Akaratom ellenére.

#13. Aztán csinálok egy időgépet, és visszautazom az időben (Y)

Problem?

 

tumblr_lgbcnxwurA1qgawyyo1_500_large.jpg