Csak rájöttem.../történetek/

Sokáig gondolkoztam hogy ma miről is írjak, és végül...nem jutottam semmireXD
Idézeteket olvasna Loxot hallgatva merengtem, hogy vajon miről írjak...Egy RD könyv a kezemben, de mintha a betük összefolynának a szemem előtt!
Idézetek...szeretem őket! Felfedik a régi bölcsességeket. A téma a Magány! a nagybetűs Magány! (Hát néhány idézet elüt a témától őszintén szólva!)
Aztán mégsem ezek közül választom írásom hanem az RD könyvből...Pár kis vicces, vagy éppen elgondolkodtató történet!

A TARTÓS KAPCSOLAT TITKAI

Mivel a mamám mindig szerette a zenét, a papától egy
zongorát kapott a születésnapjára. Néhány héttel később megkérdeztem a papától, hogy megy a mamának a zongorázás.
-Hát-mondta a papa-,azóta rávettem, hogy inkább klarinétozzon.
-De miért?-kérdeztem.
-Mert klarinétozás közben nem tud énekelni.
Carson Coffman

A szüleim 45.házassági évfordulójukat ünnepeltük, amikor az egyik vendég megkérdezte a mamától, hogyan sikerült nekik ilyen hosszú ideig házasságban élni. Tüdőtágulásban szenvedő mamám így felelt: - Ő nagyothall, én meg nem tudok kiabálni.
Betty Jeffress

TEHER A TUDÁS

Miután elvégeztem egy felsőfokú szemináriumot, úgy véltem, lényegesen többet tudok a kereszténységről, mint azelőtt. Aztán egy este a kétéves kislányom azt kérdezte:
-Papa, hol van Jézus?
Az én fejemben megfordult mindenféle mély értelmű, de elvont magyarázat Jézus mindenütt jelenvalóságáról, de egyszerü választ nem tudtam adni. Segélykérőn néztem a feleségemre, aki így felelt:
-A mennyben, drágám.
John Visser

MUNKA KÖZBEN
Műszaki konferencián tartottam előadást Hogyan iktassuk ki a papírhasználatot? címmel, aztán lehetőséget adtam a kérdezésre.
-Nekem volna egy kérdésem-mondta az előadást végighallgató egyik férfi.-Hol vannak az írásos összefoglalók?
Mike Browning

Nem szívesen szedek gyógyszert, ezért amikor a háziorvosom vérnyomáscsökkentőt írt  fel, megkérdeztem, van-e a szernek mellékhatása.
-Igen-felelte.-A hosszú élet.
Bella Kelly

Tizenöt éve oktatok gépjárművezetést, láttam már tanulókat, akik képtelen dolgokat műveltek. Egy fiatalember azonban nemrég túltett mindegyiken. A hátramenetben parkolást gyakorolta, majd megállította a kocsit, és kinyitotta az ajtót, hogy ellenőrizze, jól sikerült-e. Láthatólag elégedett volt az eredménnyel, mert becsapta az ajtót. Sajnos eközben még kifelé nézett. Az óra további része az orvosi rendelőben zajlott, miközben arra vártunk, hogy megröntgenezzék a fejét.
R.Daniels

A szokásos napi rumli zajlott a bankban, ahol dolgozom. Egy asszony jött oda az ügyfélszolgálati pulthoz, és azt kérdezte : - Mit kell tennem, hogy a számlámon szereplő lakcím megváltozzon?
Fel se nézve feleltem: - Költözzön el!
C.Goodwin

Onnan lehet tudni, hogy az embert túlságosan igénybe veszi a munkája, ha még otthon sem tud elszakadni tőle. Az élelmiszer-áruház pénztárában töltött kimerítő nap után hazatérve hamar ágyba bújtam, de felébredtem az éjszaka kellős közepén. Még mindig a munka miatti kimerültség hatása alatt az órára pillantva azt gondoltam: ó, egy dollár ötven.
Janelle Hopson

Van itt valaki a teremben, aki ma felmentést kér az esküdti kötelezettsége alól? -kérdezte bíró édesapám az ott megjelent esküdtektől. Felállt egy izgatott fiatalember:-Én szeretnék felmentést kérni-mondta.
-Megmondaná miért?
-A feleségem fogamzani készül.
A papa kissé csodálkozva így felelt:-Gondolom, uram, azt akarta mondani, hogy "szülni". De akárhogy van is, engedélyezem. Magának ott kell lennie.
Beth Duncan

A korházban az egyik betegemen látszott, hogy nehéz az élete. nemrég, miközben a haját fésültem, nagyon rosszkedvűen azt motyogta:-Reménytelen.
-Ne mondjon ilyet-vetettem ellen.-Nem reménytelen. Csak rá kell szánnia magát, hogy változtasson az életén, és kaphat hozzá segítséget is. Meg fogja látni, jobbra fordul a sorsa!
Rám nézett és azt mondta:-A hajamról beszéltem.
Nadine Ginther