A nevetés a legjobb orvosság /3/

- Igazán be vagyok gyulladva - mondja Mike George-nak. - Egy fickó megfenyegetett, hogy eltöri a lábamat, ha továbbra is a felesége után mászkálok.
- Gondolom, akkor le kell szállnod a nőről.
- Könnyen beszélsz! - sóhajt Mike.
- Annyira odavagy érte? - kérdi George.
- Dehogyis! Csak a fickó nem írta alá a levelet.



- Doktor úr, azért jöttem, hogy köszönetet mondjak önnek.
- Most hirtelen nem emlékszem, ön páciens vagy örökös?


Egy olajsejk és a felesége európai utazása során úgy dönt,
hogy ideje ajándékot küldeni barátaiknak. Bemennek egy
galériába, kiválasztanak egy Van Gogh-, egy Rembrandt-
és egy Picasso- festményt.
- Ez összesen egymillió-hatszázezer amerikai dollár - közli
a galéria tulajdonosa.
A sejk készpénzzel fizet, majd odafordul a feleségéhez.
- Az üdvözlőlapok megvannak. Most válasszunk valami ajándékot is!



- Ekkora lyukat még nem láttam! - kiált fel az fogorvos, miközben új pánciense fogait vizsgálja. - Ekkora lyukat még nem láttam!
- És miért kell ezt ismételgetni?
- Ez nem én voltam - mondja a fogorvos. - A visszhang!



A kisváros borbélya közismerten pokróc modorú ember volt. Amikor az egyik vendége említette, hogy Rómába megy vakációra, és reméli, hogy találkozni fog a pápával, a borbély rávágta:
- Maga? Találkozni a pápával? Ne röhögtessen! A pápa királyokat és elnököket fogad. Ugyan mit akarna magától?
Egy hónap múlva hazajött az ember ismét beült hajat vágatni.
- Na milyen volt Rómában? - kérdezi a borbély.
- Csodálatos! És láttam a pápát!
- Persze! A Szent Péter térről a tömegben tolongva, mi?
- Igen. De egyszer csak odajött hozzám két gárdista, és azt mondta, hogy a pápa beszélni óhajt velem. Egyenest a magánlakosztályába vezettek.
- Tényleg? És mit mondott a pápa?
- Azt kérdezte : " Mondja, ki barmolta így el a frizuráját?"