2008 van már? :)

2008. van már:)
 Tegnap átlépve azt a bizonyos 00:00-át elkezdődött az új év! Sajna 3-án már suli ugyhogy nem nagyon élvezhetjük az újév örömeit:(
Valószínüleg ti is, de én is tettem bizonyos fogadalmakat a jövömre nézve:) Hát hogy betartom az már egy más kérdés...:) De azért megpróbálom....
Magunk mögött hagyva az újévet...
Van egy oldal ahol én nap mint nap csak ámulok a gyönyörű képeken...Kapva az alkalmon vettem is (persze egy kis segítséggel) egy digitális fényképezőgépet:) Annyira megtetszettek azok a képek! Ma kimentem és hogy legyen kép róla, és persze meg is mutatom lefényképeztem drága tutusom...:)
Meg is mutizom a kis djágaságot! Persze nem vagyok profi fotós,(és itt a vaku se kapott szerepet, mer lemerülőben voltam:))Nah és ŐŐ CHARLES ÉS A KUKORICA:D de lehet később ezzel szeretnék még foglalkozni, ha nem jönne össze a másik lehetőség!
Mi a másik? Hát...az titok:P De nekem vannak terveim...sok velem egykorú nem tudja mivel akar foglalkozni, és nem is próbál rájönni, sajnos! Ezért elmegy inkább eladónak vagy hasonlónak!
Nem próbálnak ki semmit, így nem is tudják, hogy mihez van kedvük...!
Mondjuk én se próbáltam ezt még, és hát nem is tudom, hogy fogom-e, de én tudom hogy van kedvem hozzá!
Hát igen, a pályaválasztás manapság már nem könnyű! Mert talán tudja mit akar csinálni, és el is akarja érni, de ha nincs munkalehetőség, akkor nem is tud kibontakozni a tehetsége! Na ja ehhez sajna több kéne! De a blogomról ki van tiltva a politika, ugyhogy...:D

Hát inkább a tegnapi szilveszerről mesélek...:DD Hát nagyon-nagyon jó volt!
Nah és képpppppppzzzzeeellljéééttteekk nem a piás drogos társaságban..., hanem normális emberek közt!!!
Bár összekadtam pár kicsit beszámíthatatlan alakkal, de csak röhögtünk rajtuk!:M
Bár ez a mostani szilveszter más volt mint a többi, talán nem is volt annyira nagyszám, de jó volt, hogy végre a baráti körben nem holtrészegek voltak!:)
Nah jjóóó nem kínozlak titeket, hátha elalszotok!:)

Firkáltam 17:40-kor:)
Lara