Reményeim

Huh...elég régen írtam...

Bocsássátok meg, de egy pályázatért izgultam. Képtelen lettem volna, értelmes dologról írni. Persze most, hogy vége és alap hogy még csak nem is nyertem-.- újra visszatérek hozzátok és nekiállok vmi normális dolog után kutatni. Áhhhhh annyira kivagyok akadva:D

A pályázat nyertesénél voltak sokkal jobbak... nem állítom azt hogy az enyém, de volt jobb. De hát ők tudják mit akarnak =/

Marad az eredeti terv: vagyis Olaszorszááááágot akarooooom :D onnan is csak Volterráááááát:$ Nyáron vagy áprilisban szándékozom akár gyalog odamenni oO xD Annyíra szeretnék elmenni oda...=(

Napersze a végén ugyse...deh azért én még reménykedek, hogy vmi csoda folytán odakerülök:D

Jövőhét: Pest...verseny. szurkoljatok-.-

Utána?! Megtudom hol is leszek jövőre... lehet, hogy kicsit hanyagolnom kell akkor majd sajnos a blogot =/...nem akarom, de sajnos ha máshol fogok lakni, nem biztos, hogy olyan gyakran géphez jutok, mint itt.

Hát reménykedek... azt hiszem ez az amit mindig tehetek. Reménykedek... reménykedtem egész héten...

Tudjátok... A remény hal meg utoljára:)


Ne add fel az álmaidat és az ábrándjaidat! Ne engedd, hogy az

élet elvágja a zsineged, mielőtt fölorsóznád azokat az álmokat...

tartsd feszesen... és orsózz... ne add fel... kapaszkodj bele a

hálóba... s ha a már benne lévő álmok kiszökkennének, ugorj a

vízbe és ússzál utánuk az életed kockáztatásával is... de ne

engedd őket elszökni!

/Danielle Steel/