Késői bejegyzés...úgy olvasd, hogy félig már aludtam...

Naszóval ma nem érzelemkitőrős esti bejegyzés lesz...-.-najoh nem annyira.

Szóval rájöttem valamire. Magamat hibáztattam valamiért és rájöttem, hogy jól tettem.

Pár hónappal ezelőtt vidáman szökdécseltem a réten kosárkával a kezemben és jött a herceg fehér lovon. Egyszerre belehabarodtam... Magamra ismertem benne. Na de aztán pár hónap és a herceg csúnya, gonosz sárkánnyá változott. Hát fejjel, meg balbla tudjátok... Tévedtem. Azt hittem magamat látom a hercegben, de amint belülről és megnéztem, láttam, hogy nem az aminek hittem. sztáp...

Este hirtelen leesett. Épp zuhanyoztam, mikor leesett jó igen levertem a tusfürdőt, de nem csak ez esett le. Leesett hogy nem tévedtem...

Ugyanolyan, mint én.. Ki mondta hogy a szőke copfos kislány nem változhat sárkánnyá?

háh. miért is ne? kicseszett velem a sors.

Talán a barna, ismétlem barna herceg azért jött, hogy ráébresszen... Tudok én sárkány is lenni. Hóha hóóó. Várjunk csak. Hol itt a happyend?

Na gyerekek... hát arra még nekem is várnom kell.. Szőőőőke merre vagy?!

Na jó8.:D Megvolt az esti mese.

/Legalább a ló szép volt / =D