Gattaca

Hű. Ma reggel koránkelésem ellenére nem voltam túlságosan nyűgös ezért nekiálltam megnézni egy filmet, ami még tegnap este jött le.

A címből - Gattaca - sejtelmem se volt mire számíthatok.

Aztán végülis egy nagyon jó kis film lett a vége.

Vincent azon kevés emberek egyike, akik még "természetes úton" születnek egy új, genetikailag megtervezett világban, ahol már a születéskor meg tudják adni a várható élettartamot és betegségeket. Vincent a daignózis szerint nem tökéletes, és előreláthatólag csupán 30 éves koráig fog élni, ezért nincs esélye arra, hogy karriert csináljon egy olyan társadalomban, ahol elfogadott a gének meghatározta diszkrimináció. Vincent azonban űrhajós akar lenni, ezért üzletet köt Jerome-mal, aki minden szempontból tökéletes, de egy baleset következtében tolókocsiba kényszerült. Vincent Jerome haját, bőrét, vérét és vizeletét használja a tesztek során, hogy beteljesíthesse álmát. Amikor azonban meggyilkolják a Titánra induló program vezetőjét, megtalálják Vincent szempilláját a helyszínen, és megindul a nyomozás a beazonosított személy után.

De hogy megnyugtassalak benneteket Vincent nem adja fel.

Érdemes megnézni...háthazudtam én már nektek?:D A végén kicsit még meg is hatódtam.. bár ez nálam nem meglepő.:D Szóval hajrá. Ki ne hagyjátok!

Láttam értelmét a történetnek... végre

szereplő(k):
Ethan Hawke (Vincent Freeman)
Uma Thurman (Irene Cassini)
Jude Law (Jerome Eugene Morrow)
Gore Vidal (Josef)
Xander Berkeley (Dr. Lamar)
Jayne Brook (Marie)
Elias Koteas (Antonio)
Ernest Borgnine (Caesar)

by Port.hu