Kell egy kis áramszünet... kinek?

Mivel ma a viharnak köszönhetően nem volt áram és nem számítottam, hogy még géphez jutok, ezért ma nem is lesz sokminden:) Két fanart kép a Cullen családról:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Renesmee és Jacob

Na szóval mint említettem, most hogy ugye azért nagyjából az egész országban elállt a lassan özönvízhez hasonlítható esőzés, minket azért nem kímélt most sem. Délután újra vihar jött és bár most elég gyorsan elment, azért a Rábának nem tett jót. Így is elöntötte már a piacot, meg a gimit. Kicsit durván néz ki...:D Hajnalban riasztották a polgárőrséget és irány homozsákokat pakolni... Mondjuk erre előbb is gondolhattak volna. Aztán miután végre elment a vihar, vele együtt az áram is. Egész délután nem is jött vissza, így javarészt aludtam. Aztán olyan 10 körül végre hallottam, hogy visszajött.. Hál istennek. Semmi kedvem nem volt sötétben mászkálni:) Ja és akkor még meg sem említettem, hogy ma egy 12 kg-os csomagot kaptam, amiben pontosan 70 db könyv érkezett. Szeretném megköszönni itt is drága rokonomnak ezt az ajándékot:) Köszíííí. A legkedvesebb íróimtól küldött regényeket, nagyon köszönöm... Szóval azért valami vidámság is vegyült a mai napban.

Ja és persze mindenki álmodjon szépeket ;D