Hársas télen

Vá nem tom hogy vagytok vele, de akárhányszor azt hiszem végre elolvad a hó és száraz lábon mehetek suliba, annyiszor az utolsó pillanatban ránkszakad egy újabb adag hó. Ezelőtt hétvége óta megint bokáig ér a fehér szőnyeg. Hát tegnap gondoltunk egyet és kimentünk a Hársas-tóra. Rengeteg képet tettem már fel róla, ugyhogy szerintem nem kell mégegyszer bemutatnom. A sétának indult gyalogtúra kicsit nehezebbre sikeredett a tervezettnél ugyanis hátulról közelítettük meg egy ismerősünk házát... Na hát arrafelé sosem jár hókotró...

És ilyenen kellett átvágnunk... Képzelhetitek. Na hát miután megvolt a kínkeserves átvágás végre rátaláltunk az útra... ami persze földút volt, de jobb a semminél. :)

Hát igen, hatan voltunk. 3 fiú 3 lány és egy medveölő. Aki most kötözködni akarna... én fényképeztem..:D És nicsak... Gyöki mit talált :DD Ő így jellemezte:

"Fiiúúk megvan hol tartjuk a következő bulit."

Innen persze még tíz perc séta volt az uticél... Sajna a képek itt már nem lettek igazán jók, mert kezdett sötétedni. De mi azért nem adtuk fel. A legtöbben fáztak, köztük nekem is lefagyott a kezem és a fele bandának átázott a cipője...

Mindjááárt ott vagyuunk.

És végre ott voltunk. A tó befagyva, de azért nem kockáztattuk meg a rámenetelt. Nem volt ott más rajtunk kívül, csak a néma csend. Azt hiszem ez a legszebb és legmegnyugtatóbb hely a világon...

Persze a fiúk nem bírták ki baromkodás nélkül...:D Nembaj megértjük. Én leginkább hűséges útitársunkra Csutakra, röviden Csutira figyeltem. Tündéri egy kis medveölő kutyus...:D

Itt van még a csónak is. Ez télen nyáron tavasszal és ősszel is gyönyörűen fest a tó szélén...

Ezen már láthatjátok, hogy sajna sötét volt már a fényképezéshez. =/

Anita még egy jéggé fagyott kesztyűt is talált az egyik padon-.-" De aztán futni kellett a kutyával, mivel az egész túra miatta volt..

Aztán később sajnos már nem is tudtam képeket csinálni... Végül is túléltük a hideget és hazafelé indultunk. Gazdagabb lettem szép képekkel, egy öleléssel és pár vicces emlékkel. :) Legyetek johk ti is!