Gondolatok...

Aki a zenét szereti, soha nem lehet igazán boldogtalan. (Schubert)

 

Hát végre kiszabadultam otthonról és ismét afelé a hely felé vettem az irányt, ahol a legjobban és legnagyobb nyugalomban tudok gondolkozni.

Azért indultam, hogy elgondolkozzak pár dologról, de végül nem sok minden jutott eszembe. Csak beraktam a fülem az új Kings of Leon, Muse és Snow Patrol albumokat és süttettem az arcomat. Azért fotózni leálltam párszor.

"a magány újra mellém dől cigifüst száll az erkélyről végül úgyis csak egy sóhaj marad minden jó nőből szívem megszokásból vár fölém nem hajolhat már csupán emlék lesz majd belőle két nagy szembogár..."                 (péterfybori)

Na mindig elkanyarodok... a címhez hűen természetesen gondolatokat olvashattok, csak nem tőlem, hanem nálam sokkal, de sokkal okosabb és széles látókörűbb emberektől. ;)

Mindig látjuk, melyik lenne a legjobb út, de mindig azon az úton járunk, amelyikhez hozzászoktunk. (Coelho)

Csodálkoztam, hogy mások élete tovább folyik, s nem áll meg az én boldogtalanságom miatt. (Alexandre Dumas (ifj.))

Lehet, hogy nem is én vagyok furcsa? Hanem az élet? (Vavyan Fable)

Minden időben végiggondoltam az élet sok furcsa dolgát, s minden idő más gondolatokat érlelt. Furcsa az emberi élet és titokzatos. (Wass Albert)

Őket a ház előtt találtam ;)

Az élet már csak ilyen. Senki nem hall, senki nem lát, senki nem tud veled kapcsolatot teremteni. (Marc Lévy)